mandag, januar 14, 2008

23 ting - for 12-årige....

ok, måske ikke 23 ting, men i hvert fald bruge 12-årige uhæmmet løs af diverse nye medier og sociale teknologier...

Min datter Emma leverer på billedet bevis herfor:



Hun chatter med veninderne over messenger - bruger webcam for at se dem samtidig. Har youtube kørende i baggrunden med ynglings-vidoerne - med earplugs i ørerne, så vi andre ikke forstyrres. Og så ligger mobilen selvfølgelig lige ved siden af - der kunne jo komme en LIVSVIGTIG sms.....

2 kommentarer:

Anja Bang sagde ...

I hvor jeg kender det, jeg har jo også en

Anja Bang sagde ...

Hov jeg fik trykket lidt for hurtigt på Send. Nå men tilbage til mit indlæg, Ja, piger i den alder har et helt andet forhold til teknologi end vi andre havde. Sofie sidder lige og skriver sin opgave ind på den bærbare, og holder kontakt til venninderne via sms.
Det er eller en flot blog du har lavet, den skal jeg følge med på.

Mange hilsner
Anja